کار موسسات حقوقی چیست

کار موسسات حقوقی چیست

کار موسسات حقوقی چیست : به طور کلی می توان گفت موسسه حقوقی به عنوان رابطی میان وکیل و موکل می باشد. یکی از مواردی که وکلا در موسسه حقوقی انجام می دهند مشاوره خانواده می باشد. چرا که خانواده نقش موثری در حفظ و ثبات جامعه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی ویژگی وکیل خوب کلیک نمایید.

از جمله دیگر خدماتی که موسسات حقوقی انجام می دهند، شامل موارد زیر است:

  1. کلیه مطالعات حقوقی و پژوهشی در آن صورت می گیرد.
  2. تهیه نمودن تمامی قراردادها اعم از قراردادهای داخلی و بین المللی
  3. تهیه و تنظیم نمودن لیستی از قراردادها اعم از قراردادهای داخلی و بین المللی
  4. تهیه اسنادی همچون وصیت نامه
  5. ارائه مشاوره تلفنی در زمینه حقوقی ( این مشاوره می تواند از طریق کلیه وسایل ارتباط جمعی همچون تلفن ، نامه و یا حتی ایمیل باشد.

اگر شما می خواهید موسسه حقوقی خود را ثبت نمایید ،برای تسریع مراحل انجام کار باید مدارک زیر را در اختیار داشته باشید:

در ابتدا شما باید دو نسخه از تقاضا نامه برای ثبت موسسه ارائه دهید. لازم به ذکر است که این دو نسخه باید حتما به صورت چاپی باشند. در مراحل بعدی این دو نسخه که شما در اختیار دارید باید به عنوان صورت جلسه برای مجمع عمومی موسسین و هیئت مدیره قرار گیرد. سپس مدرک دیگری که حتما باید در اختیار داشته باشید کپی برابر شناسنامه و کارت ملی می باشد. نکته ی دیگری که در رابطه با این موضوع وجود دارد آن است که اگر شما موسسه خود را در کشور دیگری به ثبت رسانده باشید باید دو نسخه از تصدیق نامه آن به همره ترجمه را به همراه خود داشته باشید.

از جمله اقدامات لازم و ضروری که باید پس از ثبت موسسه انجام داد به شرح زیر می باشد:

شما برای ثبت راحت و سریع موسسه خود باید یک پرونده مالیاتی را تشکیل دهید و سپس برای گرفتن کد اقتصادی اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی خدمات موسسه حقوقی کلیک نمایید.

به طور کلی می توان گفت موسسات حقوقی زیر مجموعه ای از موسسات غیر تجاری هستند. وکلایی که در موسسه حقوقی تهران وکیل مشغول به فعالیت هستند افرادی حاذق و ماهر می باشند. اعضای این موسسه کلیه ویژگی های زیررا دارا می باشند:

وکلای ما افرادی مجرب هستند و دارای پروانه وکالت نیز می باشند. این وکلا افرادی با تجربه هستند که با توجه به سابقه کاری درخشان و موفقی که در طول سالیانی که تجربه کسب نموده اند همیشه در پرونده های خود موفق بوده و افرادی حاذق و عادل می باشند.

وکلای ما به علت تعهد کاری و حس مسئولیت پذیری که دارند زمانی که یک پرونده را بر عهده می گیرند آن را با جدیت هرچه تمام دنبال می کنند و تا حصول نتیجه به جدیت و سخت کوشی خود ادامه خواهند داد.

وکلایی که در موسسه حقوقی تهران وکیل مشغول به فعالیت هستند به صورت تلفنی و آنلاین مشاوره تلفنی در رابطه با مسائل حقوقی نیز ارائه می دهند. شما برای برخورداری از خدمات ما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره وکلای ما بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =